החיתול הטוב ביותר של האגיס! מארז 4 חבילות חיתולי האגיס אקסטרה קר!
מידות לבחירתכם בתהליך הרכישה:
4 חבילות האגיס אקסטרה קר (שלב 3)
2 חבילות האגיס אקסטרה קר (שלב 3) ו- 2 חבילות (שלב 4)
4 חבילות האגיס אקסטרה קר (שלב 4)
2 חבילות האגיס אקסטרה קר (שלב 4) ו- 2 חבילות (שלב 5)
4 חבילות האגיס אקסטרה קר (שלב 5)
חיתולי האגיס אקסטרה קר
אנחנו בהאגיס חושבים על הבייבי שלכם, על החיבוק שהוא זקוק לו, על החום והרכות.
החיבוק שלכם מעניק לתינוק בטחון, מחבר, משחרר ומעמיק את הקשר בינכם.
לכן, יצרנו עבורכם את חיתולי Huggies Extra Care החיתול הטוב ביותר שלנו.
חיתול רך ונושם, עם שכבה ייחודית של כריות ספיגה רכות למגע, המסייע לשמירה על עורו העדין של
התינוק ועוטף אותו ברכות ובאהבה בכל רגע של היום.
החיבוק שלכם הוא ההשראה שלנו.
דגשים חשובים
זמן אספקה עד 10 ימי עסקים
המבצע בתוקף עד - 29.09.19
ניתן להזמין מארז אחד בעסקה
יש להזין כתובת למשלוח בעת הרכישה ולעדכן את הפרטים המלאים למשלוח, כולל מספר טלפון נייד. לא יתאפשר שינוי כתובת לאחר סיום ההזמנה.
יש להזין מספר טלפון אשר יהיה זמין במהלך שעות פעילות חברות המשלוחים (08:00-21:00)
לקוח שהזין מספר שגוי ו/או אינו זמין וכל הניסיונות ליצור עמו קשר לא צלחו, לקימברלי קלארק ישראל תהיה הזכות לבטל את העסקה במשלוח הודעת ביטול לכתובת המייל שהזין הלקוח ולא תישמע ללקוח כל טענה בעניין זה.
המכירה אינה מיועדת לסוחרים והיא לשימוש אישי בלבד של בית האב הרוכש. אין מכירה סיטונאית
אופן אספקה:
איסוף עצמי - המרכז הלוגיסטי בצריפין - (ללא תוספת תשלום)
ב-waze: קימברלי קלארק צריפין
הודעת sms תשלח למזמין עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה
ימים א'-ה' בין השעות 09:00-11:30 בלבד
יש להציג תעודה מזהה ומספר הזמנה
החבילה זמינה לאיסוף עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה
למען ביטחונכם, הכניסה למרכז הלוגיסטי מותרת לבני 18 ומעלה. לקוחות שיגיעו עם ילדים מתחת לגיל 18 לא יוכלו להיכנס ולקבל את החבילה.
משלוח בתוספת של 15 ₪ המגיע תוך 10 ימי עסקים
בישובים המקבלים משלוחים בחדר הדואר היישובי, יגיע המשלוח לחדר / סניף הדואר.
מגיע תוך 10 ימי עסקים, הזמנה לאחר השעה 10:00 תחשב שבוצעה ביום המחרת
חברת השליחויות תיצור קשר ולכן יש להקפיד על כתובת וטלפון נייד תקינים וזמינים לקבלת המשלוח
לתשומת לבכם, לעיתים מספר הטלפון של חברת השליחויות יזוהה כמספר "חסום"
בישובים המקבלים משלוחים בחדר הדואר היישובי, יגיע המשלוח לחדר / סניף הדואר
לתשומת לבכם, לאחר השלמת הקניה לא ניתן לשנות את אופן האספקה.
לפרטים נוספים בנוגע למוצר, ניתן ליצור קשר עם שירות הצרכנים של קימברלי קלארק ישראל, בטלפון: 1-800-42-32-32 בימים ובשעות: א'-ה' 09:00-17:00
לביטול העסקה לאחר קבלת המוצר יש לשלוח את המוצר למשרדי קימברלי קלארק ישראל.
*עקב מבצעי חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקות.
אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת לספק את הזמנתך בהקדם האפשרי.
תודה על ההבנה.
פרטי הספק
קימברלי-קלארק ישראל
טלפון: 1-800-42-32-32 בימים ובשעות: א'-ה' 09:00-17:00